marloes.reismee.nl

Laatste weekjes in Cairns

Hi Lieverds!

De tijd vliegt voorbij en hoewel ik nog ruim 2 maanden te gaan heb voelt het voor mij meer als 2 weken. En ik wil en ga nog zoveel doen. Misschien is het juist daarom dat het zo kort voor mij aanvoelt. In ieder geval het is weer tijd voor een update!

Hoewel ik er achter ben dat ik oudere kinderen wel wat leuker vind omdat je er gewoon weg meer mee kunt doen zijn deze maanden hier echt een feestje geweest! Ik ben nu nog 3 weekjes bij het gezin als een au pair. En ook hier is mijn hart weer gestolen door 2 monstertjes! Deze twee weten iedere dag weer een lach op mijn gezicht te toveren, zelfs tijdens mijn ochtendhumeur, en de meeste van jullie weten wel hoe erg die van mij is, dus dat is best een prestatie al zeg ik het zelf!

Trinity is het meisje met de meest aanstekelijke lach. De: Can Please, please, please, pleaaasseeee do some crafts/drawing now? De ontelbare aantal boekjes die ik met haar lees. En MARLOES you really have to go jumping on the trampoline with me! De dagelijkse ongelukjes omdat ik te veel lol had met jou en niet naar de wc wilde gaan. En altijd de vraag: Isn't my drawing beautiful, met altijd het antwoord: Yes you've made a gorgeous drawing!

Dakota is de dame die in 1 seconde van engel naar duivel kan veranderen. Die het liefste hele dagen op mijn kamer doorbrengt en dan vooral met al mijn make-up en cremetjes wilt spelen. En die om 6 uur aan mijn bed staat: Maarloeesss wake up! En mij vervolgens een dikke knuffel geeft en weg loopt. Ik mag mij dan nog wel even een keertje omdraaien gelukkig. En zodra ik uit bed ben: SWING, SWING roept want de schommel is toch het allerbeste!

De eindeloze verkleed partijtjes, de ontelbare tea party's en de afleveringen van peppa pig ik ga ze nog missen! Maar vooral het moment dat we lekker aan het kliederen zijn met verf, aan het spelen zijn met de bubbels in het bad en het samen zingen van in de maneschijn ( ja ze kennen alle bewegingen en woorden foutloos! De Nederlandse kindjes kunnen er nog wat van leren). Maar wat ik het meeste ga missen zijn deze twee monstertjes en natuurlijk de ouders, want zij zorgen ervoor dat het huis als een thuis voelt en dat ik vooral van het mooie warme Cairns heb kunnen genieten!

Over 3 weekjes zit ik dus in het vliegtuig naar Auckland (Nieuw-Zeeland) en daar wacht weer een prachtig avontuur op mij. En met een beetje mazzel (ik krijg het volgende week te horen) is deze reis nog een stukje goedkoper. Ik heb meegedaan aan een blog wedstrijd via de Kiwi Experience en als ik win moet ik 8 blogs voor hun schrijven en krijg ik mijn reis incl een aantal tours helemaal gesponsord. Dus dat zou wel de kers op de taart zijn!

Na 3,5 week Nieuw-Zeeland stap ik dus weer in het vliegtuig en dan met de bestemming: Nadi (Fiji) en dit is echt het stukje waar ik zooooooo naar uitkijk. Ik ben verliefd op Australië en waarschijnlijk gaat Nieuw-Zeeland ook mijn reishartje stelen, maar kom op witte strandjes en palmbomen, niks aan het handje en snorkelen in een prachtige zee (wie wil dat niet)!

Na 2 weken in dit paradijs stap ik wederom in het vliegtuig maar dan met bestemming Sydney. Hier mag ik nog even mijn 2 andere aapjes bezoeken en dan is het einde echt daar! Dan stap ik op 25 december op het vliegtuig naar Amsterdam. Jeetje dit zijn wel veel vliegtuigen in dit verhaaltje, maar ik heb het even opgeteld alle vluchten tot het einde van mijn reis komt op een totaal van 14! Ik heb dit jaar belachelijk veel gevlogen!

En dan de vraag die ik nu van iedereen krijg: Vind het leuk om weer naar huis te gaan: Ja ik vind het leuk om weer naar huis te gaan en (echt) thuis te zijn. En vooral om iedereen weer echt te zien en te knuffelen ipv het skypen (wat ook heel leuk is, maar toch altijd een beetje vreemd blijft). Maar aan de andere kant wil ik nog niet naar huis, het is hier zo mooi en er is nog steeds, zelfs na een jaar, te veel wat ik wil zien en doen! Dus Australië wordt op zeker een tot ziens en niet een vaarwel.

Cheers sweeties, Dikke kus en knuffel!

P.s. Jullie horen weer van mij als ik in Nieuw-Zeeland ben!

Reacties

Reacties

Bert

Mooi verhaal hoor!

Marlie

Hoi Loesje, wat een heerlijk verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat het genieten is. En wat een mooie dingen nog in het verschiet. Geniet er nog van!!
Hele dikke knuffel!!
xxx
Marlie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active